torsdag den 19. september 2013

Fredags-farven: Lets Chip It!

Okay, hvis det ikke var fordi jeg ellers havde en alletiders mand, så ville jeg have forelsket mig inderligt i "Chip It" - mit nyeste designredskab.

Ideen er virkelig fremragende. Man installerer funktionen til sin bogmærkelinie, og når man ser et fedt billede, trykker man på funktionen, holder musen ind foran billedet, og "chipper" det - og viola! Så har man et color scheme med de farver, der var mest dominerende på billedet.
Hvis man er bruger af Pinterest vil funktionen være ret naturlig at bruge, da det fungere på mere eller mindre samme måde.

Der er også mulighed for at upoade billeder eller indtaste adressen til billederne.

Jeg vil lade billederne her tale for sig selv:





(Billederne har jeg lånt af min mand http://fotografcasperdanielsen.com)


Man kan også vælge at benytte modellen med 10 farver i stedet for 5: 

Eller arrangere farverne, så man får de 5 farver, man helst vil have:


Jeg er i hvert fald solgt!

Linket er: www.letschipit.com




Ingen kommentarer:

Send en kommentar