fredag den 20. september 2013

Fødselsdagsgaver til morfar

Min kære far - og lillebror for den sags skyld - var forbi i dag til fødselsdagsmiddag for at fejre min fars går hår. Min mand og jeg gav ham en bog om fugle i haven (så er man da ved at blive gammel! :D), men Karla gav ham noget lidt mere personligt: Et maleri, de havde lavet i fællesskab. 

De fik begge en pensel, og så gik de ellers igang. Der gik lidt tid med at få Karla til at indse, at malingen ikke skulle i munden, men ned på lærredet, men derfra kørte det ellers derudaf. De fandt hurtigt et system, hvor min far klattede maling på, og Karla smurte det ud. De hyggede sig begge rigtig godt 


Min far var glad for gaven, og de fik virkelig knyttet bånd :) 

Og da hendes fingre allerede var smurt ind i maling, skyndte jeg mig at finde et stykke karton frem, og fange nogle håndaftryk:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar