fredag den 9. august 2013

Frugtbægre til fødselsdagen

I dag har vi fejret Karlas fødselsdag i vuggestuen. Egentlig bliver hun først 1 helt år på næste fredag, men da vi holder ferie de næste 2 uger, delte hun ud i dag.

Da jeg ikke er den store tilhænger af rafineret sukker, og slet ikke til så små børn, måtte jeg finde et alternativ til is og kage. Heldigvis er frisk frugt altid et hit.

Min første ide var at lave frugtspyd, men ved nærmere eftertanke er det ikke super småbørnsvenligt. Men så kom jeg i tanke om de fine muffinsbægre jeg købte for nyligt, og de var helt perfekte.

Så hvert barn (og voksen) fik et bæger med frisk frugt, skåret ud så de passede til de små hænder. Det var et stort hit :)





Og selvfølgelig skal I også have et billede af fødselsdagsbarnet



1 kommentar:

  1. Fantastisk idé :) - godt du kom væk fra spydende ;)
    Tænk at hun snart bliver et år! - tiden er fløjet afsted!

    SvarSlet