tirsdag den 1. oktober 2013

Fredagsfarven: Mit efterår

Note: det er først i dag, at det gik op for mig, at mit fredagsindlæg slet ikke var blevet publiceret. Så her er det! 


Det viste sig at være svære end først antaget at finde et farveskema til i dag. For efteråret er - skal vi tro på flertallet - en grå fornøjelse, matte farver, og udvaskede nuancer, der vidner om en mørk himmel og visnede blade. 

Men sådan er MIT efterår ikke. Mit efterår er en dybblå himmel, et vrimmel af gule, grønne og røde farver. Mit efterår er et væld af varme farver, og en kulde der nipper i næsen. 

Efterår er og bliver min yndlings årstid. At jeg blev gift en oktoberdag med høj sol og en farvelade af efterårsnuancer, understreger for mig endnu mere, at det altså er en vidunderlig årstid.

Og samtidig er det en god anledning til at finde de lune tæpper og den varme kakao frem! Mmm...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar