mandag den 14. oktober 2013

Fotowalk

En gang imellem tager manden og jeg på en gåtur, hvor vi tager kameraet under armen og tager en masse billeder af det vi møder på vejen. Det er et rigtig hyggeligt koncept, for ud over, at det er hyggeligt bare at gå en tur, så er der også noget særligt over at gå og lægge mærke til alt omkring en på en anden måde, end hvis man bare gik en tur.

Jeg har heldigvis en mand, der er en rigtig dygtig fotograf, så jeg lærer rigtig meget af disse ture, selv om jeg stadig er ret grøn.

Vores sidste fotowalk foregik i skoven ved mine svigerforældres sommerhus, lige før solen gik ned:







Meningen med disse billeder er ikke, at de skal kunne sælges som postkort, men at de skal fange den stemning der var på turen, at det er en læringsproces, der vidner om en hyggelig gåtur :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar