mandag den 1. juli 2013

1 års fødselsdag: Invitationer

Jeg kender ikke mange, der ikke elsker at få et personligt brev ind af døren, og jeg synes at en fødselsdagsfest er så stor en begivenhed, at det fortjener et frimærke. Derfor var der ingen tvivl om, at invitationerne til Karlas fødselsdagsfest skulle printes og sendes.

Første del var at finde et tema, og da vi holder det i hendes farmor og farfars sommerhus en (forhåbentlig) varm og tør augustdag, var det oplagt, at finde på noget, hvor udendørslege ville passe ind. Et andet krav var, at det ikke skulle være for tøsset, da vi samme dag også fejrer hendes fars fødselsdag. Så valget faldt på et carnival-tema.

Jeg var først ikke sikker på, om jeg ville lave invitationerne i plakat-stil, eller om jeg ville sende folk en indgangsbillet. Så det endte med begge dele.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar