mandag den 10. marts 2014

Flyv lille påfugl

Fastelavn er kommet og gået, og denne ene gang om året har jeg som mor en mulighed for at slå mig løs i kreaverdnen og proppe min endnu uforstående datter i et kostume, der nok er lidt mere omfattende end det behøvede at være. Men jeg elsker det, også selv om hun by far er den mest udklædte i vuggestuen. 

I år blev hun påfugl. Jeg har skrevet om kostumet før, og har haft det på plakaten længe. Det er skønt fordi det er nemt at skifte fra totalt udklædt til almindeligt tøj, det er et strutskørt uden at have den mindste smule lyserødt, glimmer eller prinsessefnidder (det kommer først, når hun kan overtale sin mor om hvorfor det er absolut nødvendigt :D ), og så er blå-grønne skønne til hende. 

Billeder skal I ikke snydes for:



Og når nu jeg var igang med at lave en stor bunke påfuglefjer, kunne jeg lige så godt lime et på en hårklemme til mor, og en på en sikkerhedsnål til far :)



1 kommentar:

  1. Hvor er hun bare fin. Er det blød eller alm. tyl der er brugt?

    SvarSlet